Και εδώ, σε αυτούς τους ενεπίγραφους Διπλούς
Πελέκεις, από το Αρκαλοχώρι της Κρήτης, χτυπάει η καρδιά της Πρωτογένειας του ανεπανάληπτου
Ελληνισμού!
Ο εγχάρακτος, γλυπτός είτε γραπτός διάκοσμος σε οικιακά και χρηστικά σκεύη, εργαλεία, δοχεία, κοσμήματα, νομίσματα, αναθήματα, κτήρια, τάφους κλπ., οπουδήποτε, δεν αποτελεί, αποκλειστικά, εμπνευσμένες καλλιτεχνικές απεικονίσεις ή σύμβολα, όπως από πρώτη άποψη φαντάζει στους ανυποψίαστους ή στους... αγράμματους κάθε εποχής, αλλά, πολύ συχνά, σχετικά κείμενα-επιγραφές.
Αλήθεια, τί άλλο έπρεπε να
γράψει κανείς πάνω σε έναν πέλεκυ-τελετουργικό όργανο ενός
Ιερού;
Εν αρχήι ήν ο Λόγος! Ο Έλλογος άνθρωπος στο παγκοσμιοποιημένο, λόγω του εμπορίου, περιβάλλον της προϊστορικής εποχής δεν μπορούσε να αλλάζει Κώδικες-Συστήματα Επιγραφής και Αναγνώσεως ούτε κάθε χίλια ούτε κάθε χιλιάδες όσες έτη!
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ την... επιστημοσύνη των επαϊόντων, των σημερινών καθηγητών-διδασκάλων των Πανεπιστημίων όπου της Γης!Διαβάζουμε, ο καθηγητής .... συμφωνεί με τον .... ότι «οι χαρακτήρες στον Πέλεκυ του Αρκαλοχωρίου δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια "ψευδοεπιγραφή" που χάραξε ένας αγράμματος σε ακατανόητη μίμηση των αυθεντικών χαρακτήρων της Γραμμικής Α από άλλους παρόμοιους πελέκεις».
Ανοησίες... επιστημόνων! Κι αφού ο... διάβολος δεν βολευότανε, βρήκε... δουλειά! Η επιστήμες, οι σχετικές επιστήμες, όταν φτάνουν σε αδιέξοδα, γκρεμίζουν τις θεωρίες εποχής και ξεκινούν, από την αρχή, από άλλη βάση! ΒΛάΚΣ ~ ο αΠΛοϊΚόΣ, και απλοϊκότεροι, όχι αυτοί που έγιναν μαθητές εισηγήσεων βλακωδών επινοημάτων, αλλά αυτοί, που στην συνέχεια, όχι ανυποψίαστοι, έγιναν οι ένθερμοι διδάσκαλοί τους.




....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου